Jak začít
Na to, abyste mohli začít naše služby využívat, nemusíte nikam chodit. Vše vyřídíte online a rychle.

Na základě této registrace vám bude vytvořen testovací účet a přístup do obchodního portálu v demo verzi.
V tomto kroku si zajistíte integraci, můžete si vyzkoušet testovací platby a celkově se s tímto systémem seznámit.
Chcete již začít přijímat reálné platby od zákazníků? V obchodním portálu najdete možnost „Aktivovat si účet“. Na základě této registrace a jejího následného schválení naším týmem vám bude brzy vytvořen účet, díky kterému bude vaše platební brána aktivována.

Součástí registračního formuláře je i ověření totožnosti na dálku, které je možno provést prostřednictvím chytrého telefonu, a to načtením QR kódu nebo zasláním odkazu na e-mail, který byl použit při registraci (krok 1).
Po úspěšném ověření probíhá na naší straně schvalovací proces. Máme-li všechny podklady vyplněné správně a obdržíme je do 15:00 hod. pracovního dne, vaše konto bude schváleno a vytvořeno standardně ještě v daný den, nejpozději do druhého pracovního dne.
Po schválení obdržíte automatický e-mail.


Po schválení žádosti budou naše služby aktivovány – platba kartou i bankovní převod.
V obchodním portálu vám přibude „ostrý“ projekt, ve kterém můžete sledovat transakce, spravovat nastavení, stahovat výpisy nebo vytvářet přístupy dalším osobám.
V tomto kroku už jen zbývá, abyste přepnuli integraci z testovacího do produkčního prostředí, a můžete ihned začít přijímat platby od svých zákazníků.