Platby na dva kliky: Klíč k úspěšnému prodeji
V dnešním moderním světě zaměřeném na technologie se způsoby, jak lidé platí neustále mění. Spotřebitelé používají v současnosti k nákupu zboží a služeb nejčastěji své PC a smartphony, jejichž prostřednictvím se snaží zaplatit pohodlně, bezpečně a hlavně co nejrychleji.
S vývojem e-commerce se stále formuje také chování zákazníka a konkrétně i jejich postoj k ukládání karetních dat u vybraných obchodníků, na které si držitelé karet stále více zvykají.
Platby na dva kliky jako základ moderního ekosystému obchodu
Proces shromažďování a ukládání platebních údajů pro budoucí použití, známý jako „card on file“ nebo „platby na dva kliky“, je pro moderní ekosystém obchodu zásadní.
Platby na dva kliky jsou transakce, kde držitel karty autorizuje obchodníka k uložení svých platebních údajů z karty a následně k tomu držitel karty zmocní téhož obchodníka k účtování poplatků z uloženého účtu zákazníka (tokenizace).
Platby na dva kliky mohou být transakce iniciované držitelem karty, který žádá obchodníka o uskutečnění transakce (platba za zboží v obchodě, po telefonu nebo online) nebo v případě dohody s majitelem karty, iniciované obchodníkem (například platby na splátky).
S růstem a rozšiřováním podnikání je stále větší pravděpodobnost, že si jako obchodník naleznete základnu pravidelných zákazníků, kteří si pro zjednodušení dalšího nákupu rádi u vás v e-shopu uloží svá karetní data. Tento trend je stále oblíbenější hlavně v některých odvětvích jako prodej kosmetiky, oblečení, přepravy a mnoha dalších.
Zvyšte míru konverze a počet dokončených objednávek
Každý online nákup vyžaduje použití informací z karty, přičemž neustálé vypisování těchto dat může být pro vašeho zákazníka unavující a v některých případech jej může dokonce až odradit od nákupu. Pravé proto, byste svým zákazníkům měli nabídnout jednodušší zážitek z objednávky a celkového nákupu, jelikož při platbách na dva kliky si platební brána zapamatuje údaje karty a při nejbližším nákupu zákazník zaplatí už jen na dvě kliknutí. Zvyšte tak míru konverze a počet dokončených objednávek.
Platby na dva kliky také mohou urychlit proces platby zachováním informací o preferovaném způsobu platby a tak usnadňují návštěvníkům nejen pravidelné zadávání objednávek, ale také budování důvěry ve vás jako obchodníka.
Platby na dva kliky neboli „card-on-file“ se staly součástí každodenního života nakupujících. Zákazníci ukládají své karty z několika důvodů, ale hlavně kvůli pohodlí a rychlosti platby. Každodenní nakupující tak platí online bez potřeby fyzické karty, což jim přináší rychlý a bezproblémový zážitek z nákupu. Po vydání nové karty si její držitel však musí individuálně tyto účty aktualizovat.
Chcete-li se dozvědět více, kontaktujte TrustPay tým na podpora@trustpay.eu.