Blog
Blik, vyvinutý polským platebním standardem (PPS), je navržen tak, aby zjednodušil proces placení a nabídl pohodlnou a bezpečnou alternativu k tradičním platebním metodám. V tomto blogu se budeme zabývat tím, jak Blik funguje a proč je pro polské spotřebitele tou správnou volbou. Jak Blik funguje? Blik je jednoduchá a snadno použitelná mobilní platební metoda dostupná […]
Obchodní portál je moderní a inovativní rozhraní /back-office/, kde mohou naši klienti na jednom místě spravovat nastavení platební brány, projekty, prohlížet transakce, grafy a statistiky, zůstatky nebo sledovat výplaty. Na našem portálu pro obchodníky existuje několik uživatelských přístupů v závislosti na oprávněních, která chcete jednotlivým zaměstnancům přidělit.
V dnešním moderním světě zaměřeném na technologie se způsoby, jak lidé platí neustále mění. Spotřebitelé používají v současnosti k nákupu zboží a služeb nejčastěji své PC a smartphony, jejichž prostřednictvím se snaží zaplatit pohodlně, bezpečně a hlavně co nejrychleji.
Zvyšte počet dokončených nákupů v e-shopu s novou funkcí – Restart platby. Naše platební brána nyní uživatelům umožňuje platbu zopakovat v případě, že jejich prvotní platba byla zamítnuta. Platební brána vyzývá uživatele k dalším pokusům o zaplacení.
Co jsou alternativní platební metody? Alternativní platební metody – zkráceně APM jsou bezhotovostní platby prováděné jakýmkoli způsobem, které neprobíhají pomocí hlavních značek platebních karet (VISA nebo MasterCard). V posledních letech jsou mimořádně oblíbené a představují účinný způsob, jak nakupovat online. Nejznámější druhy alternativních platebních metod Každý zákazník preferuje jiný způsob placení. Alternativní platební metody jsou řešením pro […]
Seznamte se a poznejte talentované členy TrustPay týmu v novém formátu na našem blogu – poznejte TrustPay tým.
Vyzpovídali jsme naši šikovnou a vždy vysmátou Miroslavou Lipkovú, Director of Operations and Quality Assurance.
Opakované platby a možnost předplatného udržuje zákazníky a obchodníky ve spojení a tím se stává jedním ze způsobů, jak si vzájemně udržet dlouhodobé vztahy, a zároveň to umožňuje podnikům, které nabízejí předplatné, trávit více času poskytováním svých produktů a služeb a méně času správou plateb.
Opuštění nákupního košíku je stále velkým bojem obchodníků s vysoce alarmující 80% průměrnou mírou nedokončení online nákupu. Je důležité vytvořit plynulou a bezproblémovou zkušenost zákazníka s nákupem s cílem zvýšení počtu konverzí a snížení počtu zákazníků, kteří ze stránky na poslední chvíli odcházejí.